FAQ

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Pytania ogólne

Czy niedostępne produkty pojawią się ponownie w ofercie?

Staramy się, aby każdy produkt z naszej oferty był cały czas dostępny. Jeżeli jednak interesuje Cię produkt, którego już nie ma w naszej ofercie, zapraszamy do kontaktu pod adresem sklep@vestisdesign.pl.


Back to Index

Czy da się dodać nowe produkty do złożonego zamówienia?

Niestety nie mamy takiej możliwości. W tym przypadku proponujemy anulowanie zamówienia oraz złożenie nowego.


Back to Index

Moje zamówienie zostało anulowane!

Zamówienia nieopłacone w przeciągu 48h od momentu ich złożenia automatycznie zostają anulowane przez system. Jeśli produkty z anulowanego zamówienia dalej Cię interesują, wymagane jest złożenie nowego zamówienia.


Back to Index

Chcę anulować moje zamówienie!

Jeśli chcesz anulować zamówienie skontaktuj się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 789 101 339. Anulowanie przesyłki będzie możliwe jednak tylko wtedy, gdy nie zostało ono jeszcze nadane.


Back to Index

Darmowa wysyłka – jak działa?

Darmowa wysyłka podczas składania zamówienia aktywuje się automatycznie, gdy wartość zamówienia przekroczy 350 zł.


Back to Index

Przesyłka jest uszkodzona

W tym przypadku wymagane jest sporządzenie z kurierem protokołu szkody. Po sporządzeniu wyślij go nam na adres e-mail sklep@vestisdesign.pl


Back to Index

Moje zamówienie przyszło niepełne / z błędnymi produktami!

Jeżeli Twoje zamówienie przyjdzie do Ciebie niepełne lub ze złymi produktami, niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 789 101 339 lub napisz do nas wiadomość mailową na adres sklep@vestisdesign.pl w celu rozwiązania problemu. Nasz zespół pomoże w wymianie produktu na poprawny model.


Back to Index

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Termin realizacji zamówień po złożeniu zamówienia wynosi od 1-4 dni roboczych. Czas dostawy paczki to natomiast 1-2 dni roboczych, w zależności od wybranej przez Ciebie formy dostawy. W momencie nadania paczki otrzymasz link do śledzenia swojej przesyłki.


Back to Index

Płatność i dostawa

Metody płatności:

W naszym sklepie oferujemy płatność za pomocą Tpay oraz przelewu bankowego. Jest także możliwość wybrania kuriera za pobraniem.

Metody wysyłki

Paczki wysyłamy kurierem InPost do paczkomatu albo bezpośrednio do wybranego przez Ciebie miejsca. Dostępna jest też opcja dostawy przez kuriera DPD.

Zwroty

Zwrot należy wysłać w ciągu 14 dni od otrzymaniu zamówienia na nasz adres: Vestis Design, Świecko, 3769-100 Słubice. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz potwierdzenie zamówienia.
Paczkę można wysłać za pomocą dowolnego przewoźnika – pod warunkiem że kurier dostarczy zwrot na nasz adres.
Nie przyjmujemy również zwrotów wysłanych za pobraniem, bądź też do paczkomatu.
Zwrot zostanie rozpatrzony w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

Czy każdy produkt można zwrócić?

Prawo do zwrotu produktów nie obejmuje bielizny oraz skarpetek. Pozostałe produkty nie mogą nosić śladów używania oraz muszą posiadać metki.

Reklamacje

Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są dwuletnią gwarancją od daty zakupu.
Aby dokonać reklamacji wyślij produkt na nasz adres Vestis Design, Świecko, 3769-100 Słubice. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz potwierdzenie zamówienia.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.