Obsługa klienta:
w godz. 8.00-16.00
Staramy się, aby każdy produkt z naszej oferty był cały czas dostępny. Jeżeli jednak interesuje Cię produkt, którego już nie ma w naszej ofercie, zapraszamy do kontaktu pod adresem sklep@vestisdesign.pl.
Niestety nie mamy takiej możliwości. W tym przypadku proponujemy anulowanie zamówienia oraz złożenie nowego.
Zamówienia nieopłacone w przeciągu 48h od momentu ich złożenia automatycznie zostają anulowane przez system. Jeśli produkty z anulowanego zamówienia dalej Cię interesują, wymagane jest złożenie nowego zamówienia.
Jeśli chcesz anulować zamówienie skontaktuj się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 789 101 339. Anulowanie przesyłki będzie możliwe jednak tylko wtedy, gdy nie zostało ono jeszcze nadane.
Darmowa wysyłka podczas składania zamówienia aktywuje się automatycznie, gdy wartość zamówienia przekroczy 350 zł.
W tym przypadku wymagane jest sporządzenie z kurierem protokołu szkody. Po sporządzeniu wyślij go nam na adres e-mail sklep@vestisdesign.pl
Jeżeli Twoje zamówienie przyjdzie do Ciebie niepełne lub ze złymi produktami, niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 789 101 339 lub napisz do nas wiadomość mailową na adres sklep@vestisdesign.pl w celu rozwiązania problemu. Nasz zespół pomoże w wymianie produktu na poprawny model.
Termin realizacji zamówień po złożeniu zamówienia wynosi od 1-4 dni roboczych. Czas dostawy paczki to natomiast 1-2 dni roboczych, w zależności od wybranej przez Ciebie formy dostawy. W momencie nadania paczki otrzymasz link do śledzenia swojej przesyłki.